مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک 09122940409

  • ۰
  • ۰

مختصری از رزومه رضا فضلعلی                                              

رضا فضلعلی  متولد مرداد ماه 1355 هجری شمسی از سال1378مشغول به حرفه تخصصی بازاریابی  ، کارشناسی و مدیریت در سازمان ها و صنایع مختلف . در مقطع لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی  فارغ التحصیل سال 78 ، فوق لیسانس مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک  و دکتری مدیریت دارد اینها به علاوه تجربه مدیریت او در اجرا و سوابق کاری او از سال 1378 تا کنون تجربیات عملی گرانبهایی را برایش به ارمغان آورده که میتواند نکات کلیدی برای موفقیت در اختیار مدیران قرار دهد . ضمنا او فارغ التحصیل دانشگاه  و کارشناس ارشد علوم و تحقیقات  است . در دوره DBA تحصیل نموده و تخصص او مشاوره مدیریت ، پیاده سازی و طراحی نقشه استراتژی  و برگزاری کارگاههای کاربردی مدیریت برای مدیران و کارمندان صنایع ، کارخانجات و سازمانهاست . مدرس دانشگاه و مدرس دوره های DBA و MBA است و در یک شرکت خودرو سازی مشغول به کار می باشد . او در این سایت می کوشد مقالات، دیدگاه ها و تجربیات خود را در حوزه مباحث مدیریتی بویژه مدیریت استراتژیک جهت استفاده دیگران انتشار داده و از دانش و تجربیات آنها بهره مند گردد.

تحصیلات:

دکترای مدیریت کسب و کار (DBA) ، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی - گرایش استراتژیک  ، کارشناس مدیریت بازرگانی

دوره های آموزشی ضمن اشتغال:

بیش از 2190 ساعت آموزش ضمن اشتغال در موسسات مطرح داخل و خارج کشور و بهره گیری از اساتید مطرح گرایش های علم مدیریت استراتژیک، بودجه ریزی، مدیریت تحول، مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیریت منابع انسانی ، رهبری و ...

سوابق علمی و پژوهشی:

دارای 27عنوان مقاله علمی پذیرفته شده در کنفرانس های داخلی و بین المللی، ترجمه بیش از 10 مقاله ، تالیف 7 جزوه آموزشی در خصوص استراتژی ، مشتری مداری و ... راهبر 70 پروژه حل مسئله ، 10 پروژه کاهش هزینه ، تدوین نقشه استراتژی و ... در زمینه مدیریت استراتژیک ، لجستیک ، صنعت خودرو ، صنعت حمل و نقل  درون شهری و مدرس دروس مدیریتی  دردانشگاه پیام نور و سازمان های مختلف می باشد .

سوابق حرفه ای:

کارشناس ارشد شرکت ایران خودرو ، 22سال تجربه کاری در صنایع شامل4 سال تکنسین فنی  و ۱۲سال مسئولیت های  کارشناسی ، ستادی و استراتژیک به خصوص در صنعت خودرو  اثربخش در این صنعت از جمله استقرار فرایندها ، دستورالعمل ها ، تدوین نقشه استراتژی، پروژه های کاهش هزینه ، برنامه استراتژیک ، شش سیگما ، حل مسئله  ، تعالی سازمانی ، تایم استادی ،مدیریت دانش ( منتورینگ ) ، مربی گری ، توانمند سازی ، کار تیمی،  مشاوره  وآشنا و مسلط به موضوعات استراتژیک ، لجستیک ، شاخص های رضایتمندی مشتریان که در نهایت منجر به بهره برداری از چهار منظر مالی ، مشتری ، فرایندهای داخلی و یادگیری رشد می باشد که با این اقدامات سود مناسبی و کاهش هزینه را در بر خواهد داشت .

اطلاعات تماس:

تلفن همراه : 09122940409
Email : reza.fazlali@yahoo.com
Instagram:
rezafazlali.ir
www.strategicconsulting-instructor.blog.ir
تلگرام : rfazlali512684@

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی