مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک 09122940409

  • ۰
  • ۰

اندرو کمپل Andrew Campbell

اندرو کمبل ، مدیر مرکز مدیریت استراتژیک اشریج

 

اندرو کمبل از زمان تشکیل مرکز مدیریت استراتژیک اشریج در سال 1987 برای بررسی مسائل مربوط به مدیریت شرکت های چند شرکتی مدیریت شده است.

 

اندرو کمبل پروژه های تحقیقاتی را هدایت می کند ، برنامه های مدیریتی را اجرا می کند و به شرکت های مشتری مشاوره می دهد ، و مدیر برنامه مرکز طراحی پیشرفته ، طراحی مدل های عملیاتی و خریدهای موفق مرکز است. پیش از این ، او سه برنامه استراتژی اشریج را تدوین و رهبری کرد: استراتژی سطح گروه ، تصمیمات استراتژیک و استراتژی و امور مالی.

 

کمپبل همچنین دارای وبلاگی با موضوع مدلهای عملیاتی ، در ashridgeonoperatingmodels.com است.

 

قبل از پیوستن به اشریج ، او عضو مرکز استراتژی تجارت در مدرسه بازرگانی لندن بود. قبل از آن ، او شش سال با مک کینزی و شرکت در لس آنجلس و لندن بود.

 

او شش سال با مک کینزی و شرکت در لس آنجلس و لندن بود. کمپبل یک مرجع جهانی در زمینه استراتژی شرکتی با متون کلاسیک مانند "استراتژی سطح شرکت" و "استراتژی برای سطح شرکت" است. او همچنین به عنوان مایکل گولد ، "نه آزمون طراحی خوب سازمان" ، مرجع طراحی سازمان است. پیش از این ، کمبل سه برنامه استراتژیک اشریج را تدوین و رهبری کرد: استراتژی سطح گروه ، تصمیمات استراتژیک و استراتژی و امور مالی. او ده مقاله در Harvard Business Review و همچنین بیش از ده کتاب تألیف بر اساس تحقیقات خود منتشر کرده است ، از جمله آخرین کتاب "بوم مدل عملیاتی". کمپبل دارای مدرک M.B.A از دانشکده بازرگانی هاروارد است.

 

اخیراً اندرو روی مدلهای عملیاتی تمرکز کرده است. وی معتقد است که در تفکر در مورد چگونگی تبدیل استراتژی به موفقیت عملیاتی و چگونگی استفاده از بینش در مورد توانایی های عملیاتی برای توسعه استراتژی های بهتر ، یک فاصله وجود دارد. مدل های عملیاتی به پر کردن این خلا کمک می کنند و تفکر طراحی به مدیران کمک می کند تا با خلاقیت مدل های عملیاتی برنده را توسعه دهند.

اندرو بیش از 10 کتاب و تعداد مشابه مقاله در Harvard Business Review منتشر کرده است

در مورد استراتژی ، من بیشتر در مورد موضوعات استراتژی در سطح گروه ، مانند انتخاب نمونه کارها ، رشد ، خریدها و همچنین نقش سطح گروه ، عملکردهای گروه و رابطه بین گروه و واحدهای تجاری تخصص دارم.

 

در مورد سازمان ، من در مورد چگونگی پیوند دادن استراتژی و ساختار و ایجاد روابط مناسب بین جعبه های موجود در نمودار سازمان تخصص دارم. ممکن است به دوره من طراحی سازمان پیشرفته در آموزش اجرایی اشریج علاقه مند باشید - www.ashridge.org.uk/aod

 

در مورد مدلهای عملیاتی ، سعی کرده ام ارتباط بین مدلهای استراتژی ، سازمانی و عملیاتی و نحوه نمایش یک مدل مدل عملی را درک کنم. من یک کتاب دارم "بوم مدل عملیاتی" که ابزاری برای تبدیل استراتژی به گزینه های عملیاتی و سازمانی را توصیف می کند. من یک وب سایت www.operatingmodelcanvas.com دارم که از کتاب پشتیبانی می کند. من به آدرس www.ashridgeonoperatingmodels.com وبلاگ می نویسم وoperatingmodels را توییت می کنم. من همچنین یک دوره در زمینه طراحی مدلهای عملیاتی - www.ashridge.org.uk/dom برگزار می کنم

 

تخصص ها: استراتژی در سطح گروه ، خریدها ، رشد در مشاغل جدید ، نقش و اندازه مرکز شرکت ها ، هم افزایی بین واحدهای تجاری ، طراحی سازمان (به ویژه ساختار) ، تصمیم گیری ، حکمرانی و مدل های عملیاتی.

 

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • مدرس و مشاور مدیریت استراتژیک

استراتژی تجارت

مدلهای عملیاتی

کمپل

کنت ریچموند اندروز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی