مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک 09122940409

  • ۰
  • ۰

 

ریچارد ویتینگتون Richard Whittington

استاد مدیریت استراتژیک ، دانشکده بازرگانی سعد ، دانشگاه آکسفورد

ریچارد ویتینگتون ، اولین مقاله در این زمینه (1996) را در زمینه تحقیقات استراتژی به عنوان عمل رهبر است. نوشته های وی شامل مشارکت در زمینه استراتژی به عنوان یک کل و تحقیقات متمرکزتر درسه موضوع است: تکامل و تاریخچه عملکرد مدیریت استراتژیک. ارتباطات استراتژی و عملکرد استراتژی با استفاده از مصنوعات فیزیکی و مهارت های اجتماعی

 

 

جنبش Strategy-as-Practical (تجارب استراتژی به عنوان تمرین) با برنامه های شناخته شده رسمی در کنفرانس های برجسته ای مانند انجمن مدیریت استراتژیک ، آکادمی مدیریت ، گروه اروپایی مطالعات سازمانی و آکادمی مدیریت انگلیس ، تحقیقات در مورد برنامه ریزی استراتژیک را احیا کرده است.

 

تحقیقات خود ریچارد در حال کشف "گشودن" استراتژی اخیر است ، زیرا از نظر داخلی و خارجی شفاف تر می شود و طیف وسیعی از افراد را از داخل و خارج سازمان شامل می شود. به عنوان مثال ، او دریافته است که شرکت ها به طور فزاینده ای در مورد استراتژی خود ارتباط برقرار می کنند ، و تأثیرات مهمی بر قیمت سهام ، منفی و مثبت دارند. مطالعه وی پیامدهای فعلی در زمینه سیاست های عمومی راجع به کوتاه مدت بودن در تجارت را به همراه دارد ، و این امر از ارتباطات استراتژیک بلندمدت تری با مخاطبان خارجی توسط مدیران ارشد حمایت می کند.

 

ریچارد نویسنده دو کتاب درسی بسیار تأثیرگذار در زمینه استراتژی است: کاوش استراتژی ، پر فروش ترین کتاب درسی در اروپا ، و استراتژی چیست و آیا مهم است؟ برنده جایزه انجمن مشاوره مدیریت برای بهترین کتاب مدیریت در سال 1993. کاوش استراتژی بیش از یک میلیون نسخه فروخته است و نسخه دهم آن هم اکنون در دست تهیه است. تحقیقات وی در فایننشال تایمز ، ساندی تایمز و مدیریت مردم ارائه شده است. وی در مجلات برجسته ای مانند مجله مطالعات مدیریت ، علوم سازمان ، مطالعات سازمان و مجله مدیریت استراتژیک منتشر کرده است.

 

ریچارد در حال حاضر دستیار سردبیر مجله مدیریت استراتژیک است. وی اخیراً در هیئت مدیره انجمن مدیریت استراتژیک ، انجمن علمی بین المللی حوزه استراتژی و به عنوان رئیس گروه علاقه به استراتژی به عنوان تمرین در آکادمی مدیریت ، انجمن پیشرو مدیریت بین المللی خدمت کرده است.

 

ریچارد قرارهای ملاقات کامل یا ملاقات خود را در مدرسه بازرگانی هاروارد ، HEC پاریس ، کالج امپریال ، دانشگاه فناوری سیدنی ، دانشگاه تولوز و مدرسه تجارت وارویک برگزار کرده است. وی دارای دکترای دانشکده تجارت منچستر ، دانشگاه منچستر ، MBA از دانشکده بازرگانی استون و کارشناسی ارشد تاریخ مدرن از کالج مگدالن ، آکسفورد است. وی عضو آکادمی مدیریت انگلیس است.

 

ریچارد در کنار نقش فعلی خود در مدرسه بازرگانی سعد ، عضو مدیریت در کالج نیو ، آکسفورد است.

 

تجربه و تخصص:

 

    استراتژی

    استراتژی به عنوان تمرین

    تغییر سازمانی

    برنامه ریزی استراتژیک

 

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • مدرس و مشاور مدیریت استراتژیک

تحقیقات استراتژیگ

ریچارد ال دفت

ویتینگتون

کاوش استراتژی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی