مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک 09122940409

  • ۰
  • ۰

لورنس دلوس مایلز Lawrence Delos Miles

متولد 1904 در نبرسکا آمریکا.وی یکی از مهندسین کارخانه جنرال الکتریک بود که در سال 1947 نظریه و تکنیک مهندسی ارزش را مطرح کرد. نتیجه فعالیت های مایلز برای شرکت جنرال الکتریک، ده‌ها میلیون دلار صرفه جویی در هزینه‌ها بود.

همچنین نظریه‌های مایلز مابین سال های 1954 تا 1980 در نیروی دریایی و وزارت دفاع آمریکا به کارگرفته شد و نتایج درخشانی داشت.

مهندسی ارزش یکی از پرکاربردترین تکنیک‌های مدیریتی برای کاهش هزینه‌ها(خصوصاً در پروژه‌هاست). در بسیاری از کشورها قوانین دولتی ویژه‌ای برای استفاده از مهندسی ارزش در پروژه‌ها وجود دارد.

دنیای مدیریت خصوصا در بخش دانش کاهش هزینه به آقای مایلز بسیار مدیون است.

وی در سال 1985 از دنیا رفت.

لارنس دلوس مایلز (21 آوریل 1904 هاروارد ، نبراسکا - 1 آگوست 1985) مهندس آمریکایی و خالق مهندسی ارزش بود. والدین او دلوس دانیل مایلز ، سرپرست مدرسه هاروارد و وینتا کنکل مایلز ، معلم مدرسه ابتدایی بودند.

 

1932-1938: به عنوان مهندس طراح در General Electric (GE) تحت W .C کار کرد. وایت ، مدیر گروه مهندسی لوله های خلاقانه. در طول این دوره های شش ساله ، وی برای طرح های جدید خود از لوله های خلاهای و مدارهای مربوطه ، دوازده حق ثبت اختراع به دست آورد.

 

1938-1944: به بخش خرید جنرال الکتریک منتقل شد ، زیر نظر هری ارلیچر ، خرید معاون. با فروشندگان همکاری کرد تا هزینه های کمتری بدست آورد ، سپس با تغییر تأکید برای تهیه مقادیر مناسب برای جنگ.

 

1944-1947: به عنوان مدیر خرید به Locke Insulator ، بالتیمور ، مریلند ، زیرمجموعه GE ، منتقل شد. دید که هم نیروی تولیدی و مخرب نگرش ها و عملکردهای انسان است و هم تأثیر آنها در طراحی مناسب و هزینه های مناسب.

 

پاییز 1947: بازگشت به Schenectady ، نیویورک به کارکنان Erlicher و تحت نظر ویلیام Sredenscheck قرار گرفت که وی را پشتیبانی کامل کرد تا یک روش برای GE برای بهبود هزینه و بهره وری تولید کند.

 

در دسامبر سال 1947 ، رویکرد اساسی تحلیل ارزش ارزیابی ایجاد شد.

 

1961 - مایلز کتاب نهایی ، تکنیک های تجزیه و تحلیل ارزش و مهندسی ، را که توسط مک گرا هیل و شرکت منتشر شده نوشت ، اکنون [در چه زمانی؟] در چاپ سوم است و به دوازده زبان چاپ می شود. وی در سال 1964 بازنشسته شد و در سال 1985 درگذشت. همسرش النور آر مایلز از او جان سالم به در برد و پس از مرگش به تبلیغ کار خود ادامه داد.

 

2017 - تکنیک های تجزیه و تحلیل ارزش و مهندسی در نسخه Kindle منتشر شده و در سایت Amazon.com موجود است

  • ۹۹/۱۰/۰۱
  • مدرس و مشاور مدیریت استراتژیک

تکنیک مهندسی ارزش

دلوس

لورنس

مایلز

مهندس طراح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی