مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک

مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی

مدرس استراتژیک مشاور استراتژیک رضا فضلعلی مدیریت استراتژیک 09122940409

  • ۱
  • ۰

زنجیره ارزش بر اساس تعاریف مختلف :

زنجیره ارزش متشکل از تمامی فعالیتهای مرتبط با فرایند تولید و تحویل یک محصول ، از طراحی اولیه تا خدمات پس از فروش بوده و همچنین شامل کلیه فعالیتهای پشتیبانی عملیات نیز می باشد . مهمترین مدلی که در این زمینه وجود دارد ، مدل زنجیره ارزش مایکل پورتر ( شکل ذیل ) می باشد .

 

 

 

بر اساس این مدل ، زنجیره ارزش یک سازمان از تامین کنندگان تا مشتریان را دربر می گیرد و مهمترین هدف این زنجیره ، حداکثر نمودن ارزش سازمان از طریق افزایش حاشیه سود و ارتقای رضایتمندی مشتریان سازمان می باشد ، در این راستا ، یک سازمان تمام تلاش خود را به ایجاد یک یا چند مزیت رقابتی می کند تا بتواند بقای خود در عرصه رقابت را تضمین نماید . سازمان ها با بهره گیری از توانمندیها و پتانسیل های داخلی ، خارجی و ارتقای بهره وری فعالیتهای اصلی و پشتیبان خود به دنبال کاهش هزینه و نهایتا ارزش آفرینی در طول زنجیره می باشند .

  • ۹۹/۰۸/۲۴
  • مدرس و مشاور مدیریت استراتژیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی